Головна

 

 

       Практичний психолог закладу

               Чорна Тетяна Олексіївна

               Квалифікаційна категорія: спеціаліст.

                Педагогічне кредо: Кожна проблема має вирішення,

                                                  Кожне питання має відповідь,

                                                  Кожне  життя має сенс.

                                                                                    В. Франкл

   

 

                     Соціальний педагог закладу

                     Кришталь Оксана Миколаївна

                     Квалифікаційна категорія: спеціаліст ІІ категорії.

                     Педагогічне кредо: Віддай людині крихітку себе,

                                                         за це душа наповнюється світлом.

  

Основними завданнями психологічної служби є:

  • адаптація здобувачів освіти 1х класів та профілактика дезадаптації здобувачів освіти при переході з початкової ланки школи в середню (виявлення можливої «групи ризику»);
  • адаптація здобувачів освіти, які мають труднощі у навчанні, поведінці, ознаки емоційних розладів (діти, що займають у класі позицію «відторгнутих»); визначення причин труднощів і розробка шляхів їх подолання;
  • робота з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями (психодіагностика дітей з високим інтелектуальним потенціалом; виявлення обдарованих і талановитих дітей; індивідуальні психологічні консультації даним дітям та їх батькам);
  • психологічний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру; стимулювання саморозвитку та самовиховання; консультування з особистісних проблем; тематичні бесіди);
  • надання допомоги в професійному самовизначенні старшокласників (групова діагностика професійних інтересів, здібностей; профорієнтаційні бесіди, індивідуальні психологічні консультації щодо питань професійного вибору) та профільному навчанні;
  • надання допомоги в підготовці учнів 11 класу до ЗНО;
  • робота із здобувачами освіти старшого шкільного віку (виявлення психологічної готовності до дорослого життя; діагностика варіантів особистісного самовизначення; допомога у вирішенні особистісних проблем, індивідуальна і групова робота з педагогами, батьками з питань відхилень в поведінці та проблем дітей, пошуку взаєморозуміння);
  • пропаганда здорового способу життя, профілактика наркотичної, алкогольної, тютюнової, комп’ютерної залежностей та профілактика ВІЛ/СНІД;
  • профілактична робота щодо запобігання торгівлі людьми;
  • забезпечення захисту прав і свобод дітей, створення безпечного середовища (запобігання насильству в учнівському колективі та домашньому насильству), робота щодо попередження булінгу, виявлення та подолання насильства в сім’ї та жорстокого поводження з дітьми;
  • психологічний супровід здобувачів освіти з особливими освітніми потребами;
  • профілактична робота щодо попередження виникнення випадків суїциду і самоушкоджень;
  • організація надання допомоги постраждалим внутрішньо переміщеним учням їхнім батькам та членам родини в адаптації до нових умов проживання і навчання, дітям і сім’ям учасників АТО;
  • психологічне і соціально-педагогічне забезпечення та супровід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, консультативна і просвітницька робота з батьками;
  • налагодження взаємодії з громадськими організаціями.

Напрямки роботи психологічної служби:

  1. Діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
  2. Профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
  3. Корекція – усунення виявлених труднощів соціально-психічного розвитку здобувачів освіти, зниження ризиків проблем адаптації до освітнього середовища, схильності до залежностей та правопорушень, різних форм девіантної поведінки;
  4. Навчальна діяльність – форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;
  5. Консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
  6. Зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
  7. Просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу;
  8. Інші напрямки (організаційно-методична функція, зв’язки з громадськістю, тощо). 

Небезпечні розваги серед підлітків

Що ж  таке челендж? І які з них небезпечні. А також поради батькам.

 

Детальніше

 

 

    Департамент освіти і науки облдержадміністрації Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників 
ТИВРІВСЬКИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ