Критерії, правила та процедури оцінювання здобувачів освіти ліцею №2 Гніванської міської ради

 Наказ МОН від 13,07.2021 року № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти” 

Критерії оцінювання учнів початкової школи з навчальних предметів (інтегрованих курсів) 

Критерії оцінювання учнів початкових класів з особливими освітніми потребами

Критерії рівневого оцінювання результатів навчання учнів (3-4 клас)



 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

5-6 класів

ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)

ключові та предметні компетентності;

наскрізні вміння;

ціннісні ставлення.


 

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів з особливими освітніми потребами

Критерії навчальних досягнень учнів з ураїнської мови

Критерії навчальних досягнень учнів з української літератури

Критерії навчальних досягнень учнів з зарубіжної літератури

Критерії навчальних досягнень учнів з англійської мови

Критерії навчальних досягнень учнів з німецької мови

Критерії навчальних досягнень учнів з історії

Критерії навчальних досягнень учнів з етики

Критерії навчальних досягнень учнів з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»

Критерії навчальних досягнень учнів з географії

Критерії навчальних досягнень учнів з математики

Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики

Критерії навчальних досягнень учнів з інтегрованого курсу «Здоров’я безпека та добробут»

Критерії навчальних досягнень учнів з мистецтва

Критерії навчальних досягнень учнів з технологій

Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури

 


Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

7 – 11 класів

Оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи здійснюється за 12-бальною системою(шкалою), відповідно до наказу МОН України від 13.04.2011  329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти».

 

Критерії навчальних досягнень учнів з ураїнської мови

Критерії навчальних досягнень учнів з української літератури

Критерії навчальних досягнень учнів з зарубіжної літератури

Критерії навчальних досягнень учнів з англійської мови

Критерії навчальних досягнень учнів з німецької мови

Критерії навчальних досягнень учнів з історії

Критерії навчальних досягнень учнів з основ правознавства

Критерії навчальних досягнень учнів з громадянської освіти

Критерії навчальних досягнень учнів з біології

Критерії навчальних досягнень учнів з географії

Критерії навчальних досягнень учнів з алгебри

Критерії навчальних досягнень учнів з геометрії

Критерії навчальних досягнень учнів з фізики і астрономії

Критерії навчальних досягнень учнів з хімії

Критерії навчальних досягнень учнів з інформатики

Критерії навчальних досягнень учнів з основ здоров’я

Критерії навчальних досягнень учнів з захисту України

Критерії навчальних досягнень учнів з мистецтва

Критерії навчальних досягнень учнів з музичного мистецтва

Критерії навчальних досягнень учнів з трудового навчання

Критерії навчальних досягнень учнів з технологій

Критерії навчальних досягнень учнів з фізичної культури

 

 

 

    Управління освіти і науки Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації Вінницька академія безперервної освіти 
ТИВРІВСЬКИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ