2022/2023 навчальний рік

Члени методичної комісії  учителів та асистентів учителів інклюзивного навчання

п/н

Прізвище,

імя,

 по батькові

вчителя

Дата

народження

Категорія

Остання

атестація

Науково- методична тема, над якою працює вчитель

1.

Оніщук Наталія

Степанівна

18.12.1969

Спеціаліст

першої категорії

2019

Особливості

навчання учнів з особливими освітніми потребами

2.

Мельник Тетяна

Сергівна

13.11.

1977

Спеціаліст вищої категорії

2019

Інклюзивне навчання: від теорії до практики

3.

Омельянова Аліна Володимирівна

31.10.1977

Спеціаліст вищої категорії

2019

Розвиток творчих здібностей учнів  на уроках музичного мистецтва

4.

Барткова Віра Ярославівна

28.12.1986

Спеціаліст

першої категорії

2021

Використання технологій для розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів

5.

Суска Тетяна Володимирівна

11.09.1984

Спеціаліст

першої категорії

2021

Формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами

6.

Кліменко Анаїт Абгарівна

18.04. 1989

Спеціаліст

другої категорії

2021

Гра як засіб формування лексичних навичок молодших школярів

7.

Бушинська Тетяна Леонідівна

19.06.1988

Спеціаліст

другої категорії

 

Робота з дітьми з ООП в інклюзивному середовищі

8.

Біліченко Оксана Петрівна

30.11.1970

Спеціаліст 11 розряду

2018

Формування в учнів з ООП умінь комунікації

9.

Гаврилюк Марина Миколаївна

17.08.1979

Спеціаліст

 

Інноваційні підходи асистента вчителя у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами

10.

Томко Альона Вікторівна

22.10.1986

Спеціаліст 12 розряду

2020

Особливості роботи з дітьми з розладами аутичного спектру

 

Науково-методична тема, над якою працюють вчителі МК:

«Формування ключових компетентностей у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами методами інноваційних та ігрових технологій»



 

 


 Засідання №1

Тема. Особливості організації навчально – виховного процесу з дітьми з особливими потребами в 2021 – 2022 н.р.  План роботи методичного об’єднання на 2021 – 2022 навчальний рік.

Дата проведення  25.08.2021

№ з/п

Зміст роботи

Форма проведення

Виконавці

1.

 Положення про створення  шкільного МО учителів та асистентів учителів інклюзивного навчання.

Ознайомлення

Балинська В.А.

2.

Вибори голови методичного об’єднання учителів   та  асистентів учителів інклюзивного навчання.

Обговорення

Члени МК

3.

Вибори секретаря методичного об’єднання учителів   та  асистентів учителів інклюзивного навчання.

Обговорення

Члени МК

4.

Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів щодо організації освітнього  процесу  з дітьми з особливими освітніми потребами в 2021 – 2022 н.р.

Круглий стіл

Оніщук Н.С.

5.

Про схвалення ведення документації асистента вчителя інклюзивного класу:

1.ІПР(індивідуальна програма розвитку).

2.Щоденник спостережень дитини з ООП.

3.Журнал щоденного обліку роботи асистента вчителя.

4.Графік роботи асистента вчителя.

5. Розклад уроків за участю асистента вчителя.

6.Річний план роботи.

7.Портфоліо дитини з ООП.

Обговорення

Члени МК

6.

Про схвалення структури Журналу щоденного обліку роботи асистента вчителя (додається)

Круглий стіл

Члени МК

       

5.

Різне.

Обговорення

Члени МК

Завдання членам МК:

1.      Опрацювати методичні рекомендації, нормативні документи, накази щодо організації навчально – виховного процесу з дітьми з особливими освітніми потребами в  2022 – 2023 н.р.

2.      Зробити огляд педагогічних видань з теми «Сучасний урок з дітьми з особливими освітніми потребами. Нетрадиційні методи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами».

3.      Підготувати матеріали по темі «Дистанційне навчання в інклюзивному класі».



 

Засідання №2

ТемаСучасний урок з дітьми з особливими освітніми потребами. Нетрадиційні методи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Дистанційне навчання в інклюзивному класі.

Дата проведення_____________

 

№ з/п

Зміст роботи

Форма проведення

Виконавці

1.

Формування інклюзивного середовища для дітей з особливими освітніми потребами в закладі освіти.

Ознайомлення із законодавчою базою (вивчення питань з «Абетки директора»)

Балинська В.А.

  2.

Сучасний урок з дітьми з особливими освітніми потребами. Нетрадиційні методи навчання.

Обговорення

   Оніщук Н.С.

3.

Сучасні методи навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Обговорення

Обмін досвідом

Суска Т.В.

4.

Організація дистанційного навчання в інклюзивному класі.

Обговорення

Обмін досвідом

Біліченко О.П.

5.

Різне. Звіт асистента вчителя Томко А.П. про проходження курсів.

Обговорення

Томко А.П.

Члени МО

Завдання членам МК:

1. Зробити огляд педагогічних видань з теми « Розвиток соціальної компетентності дітей з ООП на уроках методом ігрової діяльності».

2. Систематично знайомитися з новинками педагогічної, методичної, психологічної та дефектологічної літератури  з питань навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами(самоосвіта).



 

                                                        Засідання №3

Тема: Розвиток соціальної компетентності дітей з особливими потребами на уроках методом ігрової діяльності.

Дата проведення_____________

№ з/п

Зміст роботи

Форма проведення

Виконавці

1.

Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 року)

Обговорення

Балинська В.А.

2.

Інклюзивна освіта. Хто вони: діти з особливими освітніми потребами.

Практичне заняття

Практичний психолог

Чорна Т.О.

  3.

Розвиток соціальної компетентності дитини з особливими освітніми потребами на уроках методом ігрової діяльності.

 

Обмін досвідом

    Оніщук Н.С.

 4.

Ігрова діяльність в освітньому процесі з дітьми з особливими потребами.

Обмін досвідом

   Барткова В.Я.

 5.

Інклюзивний супровід у класі на уроках англійської мови.

 

Обмін досвідом

   Кліменко А.А.

6.

Різне.

Обговорення

      Члени МО

Завдання членам МК:

1.      Систематично знайомитися з новинками педагогічної, методичної, психологічної та дефектологічної літератури (самоосвіта).

2.      Опрацювати методичну літературу стосовно підходів до інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.

3.      Надавати індивідуальні консультації батькам щодо розвивальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в домашніх умовах.

    Управління освіти і науки Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації Вінницька академія безперервної освіти 
ТИВРІВСЬКИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ