2022/2023 навчальний рік
Члени методичної комісії учителів та асистентів учителів інклюзивного навчання
№ п/н |
Прізвище, ім’я, по батькові вчителя |
Дата народження |
Категорія |
Остання атестація |
Науково- методична тема, над якою працює вчитель |
1. |
Оніщук Наталія Степанівна |
18.12.1969 |
Спеціаліст першої категорії |
2019 |
Особливості навчання учнів з особливими освітніми потребами |
2. |
Мельник Тетяна Сергівна |
13.11. 1977 |
Спеціаліст вищої категорії |
2019 |
Інклюзивне навчання: від теорії до практики |
3. |
Омельянова Аліна Володимирівна |
31.10.1977 |
Спеціаліст вищої категорії |
2019 |
Розвиток творчих здібностей учнів на уроках музичного мистецтва |
4. |
Барткова Віра Ярославівна |
28.12.1986 |
Спеціаліст першої категорії |
2021 |
Використання технологій для розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів |
5. |
Суска Тетяна Володимирівна |
11.09.1984 |
Спеціаліст першої категорії |
2021 |
Формування комунікативної компетентності дітей з особливими освітніми потребами |
6. |
Кліменко Анаїт Абгарівна |
18.04. 1989 |
Спеціаліст другої категорії |
2021 |
Гра як засіб формування лексичних навичок молодших школярів |
7. |
Бушинська Тетяна Леонідівна |
19.06.1988 |
Спеціаліст другої категорії |
|
Робота з дітьми з ООП в інклюзивному середовищі |
8. |
Біліченко Оксана Петрівна |
30.11.1970 |
Спеціаліст 11 розряду |
2018 |
Формування в учнів з ООП умінь комунікації |
9. |
Гаврилюк Марина Миколаївна |
17.08.1979 |
Спеціаліст |
|
Інноваційні підходи асистента вчителя у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами |
10. |
Томко Альона Вікторівна |
22.10.1986 |
Спеціаліст 12 розряду |
2020 |
Особливості роботи з дітьми з розладами аутичного спектру |
Науково-методична тема, над якою працюють вчителі МК:
«Формування ключових компетентностей у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами методами інноваційних та ігрових технологій»
Засідання №1
Тема. Особливості організації навчально – виховного процесу з дітьми з особливими потребами в 2021 – 2022 н.р. План роботи методичного об’єднання на 2021 – 2022 навчальний рік.
Дата проведення 25.08.2021
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Виконавці |
1. |
Положення про створення шкільного МО учителів та асистентів учителів інклюзивного навчання. |
Ознайомлення |
Балинська В.А. |
2. |
Вибори голови методичного об’єднання учителів та асистентів учителів інклюзивного навчання. |
Обговорення |
Члени МК |
3. |
Вибори секретаря методичного об’єднання учителів та асистентів учителів інклюзивного навчання. |
Обговорення |
Члени МК |
4. |
Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів щодо організації освітнього процесу з дітьми з особливими освітніми потребами в 2021 – 2022 н.р. |
Круглий стіл |
Оніщук Н.С. |
5. |
Про схвалення ведення документації асистента вчителя інклюзивного класу: 1.ІПР(індивідуальна програма розвитку). 2.Щоденник спостережень дитини з ООП. 3.Журнал щоденного обліку роботи асистента вчителя. 4.Графік роботи асистента вчителя. 5. Розклад уроків за участю асистента вчителя. 6.Річний план роботи. 7.Портфоліо дитини з ООП. |
Обговорення |
Члени МК |
6. |
Про схвалення структури Журналу щоденного обліку роботи асистента вчителя (додається) |
Круглий стіл |
Члени МК |
5. |
Різне. |
Обговорення |
Члени МК |
Завдання членам МК:
1. Опрацювати методичні рекомендації, нормативні документи, накази щодо організації навчально – виховного процесу з дітьми з особливими освітніми потребами в 2022 – 2023 н.р.
2. Зробити огляд педагогічних видань з теми «Сучасний урок з дітьми з особливими освітніми потребами. Нетрадиційні методи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами».
3. Підготувати матеріали по темі «Дистанційне навчання в інклюзивному класі».
Засідання №2
Тема: Сучасний урок з дітьми з особливими освітніми потребами. Нетрадиційні методи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Дистанційне навчання в інклюзивному класі.
Дата проведення_____________
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Виконавці |
1. |
Формування інклюзивного середовища для дітей з особливими освітніми потребами в закладі освіти. |
Ознайомлення із законодавчою базою (вивчення питань з «Абетки директора») |
Балинська В.А. |
2. |
Сучасний урок з дітьми з особливими освітніми потребами. Нетрадиційні методи навчання. |
Обговорення |
Оніщук Н.С. |
3. |
Сучасні методи навчання дітей з особливими освітніми потребами. |
Обговорення Обмін досвідом |
Суска Т.В. |
4. |
Організація дистанційного навчання в інклюзивному класі. |
Обговорення Обмін досвідом |
Біліченко О.П. |
5. |
Різне. Звіт асистента вчителя Томко А.П. про проходження курсів. |
Обговорення |
Томко А.П. Члени МО |
Завдання членам МК:
1. Зробити огляд педагогічних видань з теми « Розвиток соціальної компетентності дітей з ООП на уроках методом ігрової діяльності».
2. Систематично знайомитися з новинками педагогічної, методичної, психологічної та дефектологічної літератури з питань навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами(самоосвіта).
Засідання №3
Тема: Розвиток соціальної компетентності дітей з особливими потребами на уроках методом ігрової діяльності.
Дата проведення_____________
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Виконавці |
1. |
Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти (Постанова Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 року) |
Обговорення |
Балинська В.А. |
2. |
Інклюзивна освіта. Хто вони: діти з особливими освітніми потребами. |
Практичне заняття |
Практичний психолог Чорна Т.О. |
3. |
Розвиток соціальної компетентності дитини з особливими освітніми потребами на уроках методом ігрової діяльності. |
Обмін досвідом |
Оніщук Н.С. |
4. |
Ігрова діяльність в освітньому процесі з дітьми з особливими потребами. |
Обмін досвідом |
Барткова В.Я. |
5. |
Інклюзивний супровід у класі на уроках англійської мови. |
Обмін досвідом |
Кліменко А.А. |
6. |
Різне. |
Обговорення |
Члени МО |
Завдання членам МК:
1. Систематично знайомитися з новинками педагогічної, методичної, психологічної та дефектологічної літератури (самоосвіта).
2. Опрацювати методичну літературу стосовно підходів до інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
3. Надавати індивідуальні консультації батькам щодо розвивальної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в домашніх умовах.