Структура методичної роботи

Педагогічний колектив НВК працює над такою науково-методичною проблемою:

  • РОЗВИТОК КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ШЛЯХОМ УДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ КРЕАТИВНОЇ ОСВІТИ.

Основні напрямки методичної роботи:

  • ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України;
  • надання реальної і конкретної допомоги педагогам у підвищенні їх професійної майстерності, органічне поєднання професійних знань із практичними уміннями та навичками;
  • пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків;
  • упровадження нових форм роботи з обдарованими дітьми;
  • вивчення та впровадження нових освітніх технологій у навчально ¬ виховний процес.

Організація методичної роботи:

  • діагностування методичної роботи;
  • самоосвіта педагогів;
  • діяльність шкільних методичних об’єднань;
  • діяльність творчих груп;
  • наставництво;
  • творчі звіти вчителів.

Основні форми проведення методичної роботи:

  • засідання педагогічної ради;
  • засідання методичної ради;
  • засідання методичних об'єднань;
  • взаємовідвідування уроків і позакласних занять із школярами;
  • творчі зустрічі з колегами по фаху;
  • педчитання, науково-практичні конференції, семінарські заняття.
  • відкриті уроки;
  • методичні оперативні наради;
  • лекції, доповіді, консультації, інструктажі, практичні заняття тощо.

Шкільні методичні об'єднання

Завдання:

  • робота над науково ¬ методичними проблемами;
  • самоосвіта;
  • відкриті уроки;
  • предметні тижні;
  • предметні олімпіади;
  • предметні конкурси;
  • залучення учнів до роботи в МАН.

Динамічні групи

  • динамічна група з вивчення питання наступництва;
  • динамічна група з вивчення питань підготовки до засідань педагогічної ради;
  • динамічна група з підготовки письмових завдань для проведення директорських контрольних робіт;
  • динамічна група з підготовки матеріалів до проведення предметних олімпіад.

Завдання:

  • вивчення питань та підготовка засідань педагогічної ради;
  • робота над завданнями моніторингу якості навчальних досягнень учнів;
  • підготовка та проведення нестандартних уроків;
  • вивчення питань наступності;
  • організація змістовного дозвілля школярів.

Передовий педагогічний досвід

Вивчення та впровадження через:

  • взаємовідвідування уроків;
  • організацію наставництва;
  • методичні семінари;
  • заняття школи педмайстерності.
    Департамент освіти і науки облдержадміністрації Вінницький обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників 
ТИВРІВСЬКИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ