Організація методичної роботи. Основні напрямки та форми

Педагогічний колектив освітнього закладу працює над такою науково-методичною проблемою:

"Формування інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму

Основні напрямки методичної роботи:

  • ознайомлення та вивчення нормативних документів МОН України;
  • надання реальної і конкретної допомоги педагогам у підвищенні їх професійної майстерності, органічне поєднання професійних знань із практичними уміннями та навичками;
  • пошук оптимальних шляхів підвищення результативності уроків;
  • упровадження нових форм роботи з обдарованими дітьми;
  • вивчення та впровадження нових освітніх технологій у освітній процес.

Організація методичної роботи:

  • діагностування методичної роботи;
  • самоосвіта педагогів;
  • діяльність шкільних методичних комісій;
  • діяльність творчих груп;
  • наставництво;
  • творчі звіти вчителів.

Основні форми проведення методичної роботи:

  • засідання педагогічних комісій;
  • засідання методичної ради;
  • засідання методичних об'єднань;
  • взаємовідвідування уроків і позакласних занять із школярами;
  • творчі зустрічі з колегами по фаху;
  • педчитання, науково-практичні конференції, семінарські заняття.
  • відкриті уроки;
  • методичні оперативні наради;
  • лекції, доповіді, консультації, інструктажі, практичні заняття тощо.

Шкільні методичні комісії

Завдання:

  • робота над науково - методичними проблемами;
  • самоосвіта;
  • відкриті уроки;
  • предметні тижні;
  • предметні олімпіади;
  • предметні конкурси;
  • залучення учнів до роботи в МАН.

Передовий педагогічний досвід

Вивчення та впровадження через:

  • взаємовідвідування уроків;
  • організацію наставництва;
  • методичні семінари.
    Управління освіти і науки Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації Вінницька академія безперервної освіти 
ТИВРІВСЬКИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ