Новини
-
Психологічні та педагогічні особливості дистанційного навчання.
Педагогічні читання
Педагогічні читання «Ефективні форми, методи, засоби організації дистанційного навчання» є актуальними у сучасних реаліях пандемії COVID-19».
30грудня 2021 року у опорному закладі освіти «Навчально-виховний комплекс «Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ст-гімназія №2»» Гніванської міської ради відбулися педагогічні читання, як один із заходів з удосконалення педагогічної майстерності педпрацівників, направлений на відкритий обмін досвідом з навчання та виховання здобувачів освіти.
Цьогорічні педагогічні читання викликали масу зацікавленості та обговорення, оскільки тема педагогічних читань – «Ефективні форми, методи, засоби організації дистанційного навчання» є актуальними у сучасних реаліях пандемії COVID-19».
Розпочала захід, із вступним словом, заступник директора з навчально-виховної роботи Бабійчук Т.В., яка зазначила, що пандемія внесла корективи у організацію освітнього процесу і змусила всіх опановувати цифрові інструменти й нові педагогічні підходи та методики навчання. Вимушене дистанційне навчання стало викликом для всіх учасників освітнього процесу: педагогічних працівників, учнів та батьків. Організувати якісне навчання з використанням сучасних інтернет та цифрових технологій, надихати й мотивувати учнів на якісне навчання, давати раду технічним проблемам виявилось зовсім не просто. Педагогічний колектив опорного закладу освіти «Навчально-виховний комплекс «Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ст-гімназія №2»» Гніванської міської ради шляхом постійного пошуку, випробовування, помилок та успіхів намагався знайти найефективніші форми, методи, засоби та інструменти організації дистанційного навчання.
В ході методичного заходу вчителі навчального закладу поділились своїм досвідом з таких питань:
( Трофименко І.М.)
2. Переваги дистанційного навчання в глобалізованому світі (Скрипник В.Ю.)
3. Важливість компетенцій дистанційного навчання для всіх учасників учбового процесу у глобалізованому світі (Шутак Т.С.)
4. Цифрова компетентність як передумова ефективної організації дистанційного навчання ( Ніколішина В.Я.)
5. Особливості синхронного та асинхронного режимів дистанційного навчання ( Паламарчук Л.А.)
6. Методи та форми дистанційного навчання.( Ліщишина Л.Й.)
7. Ресурси інтернету в умовах дистанційного навчання ( Грабар А.П.)
Атмосфера педагогічних читань засвідчила про загальний інтерес присутніх до питань, що обговорювалися.
30.12.2021 | Aдмін