Новини

    Роль класного керівника у вихованні особистості

    В навчально-виховному комплексі відбулася педагогічна рада на тему «Роль класного керівника у вихованні особистості»



    Засідання педагогів проходило у формі усного журналу. З першою сторінкою «Роль класного керівника у вихованні особистості учнів» членів педагогічного колективу ознайомила заступник директора з виховної роботи В.А. Балинська. Валентина Анатоліївна наголосила, що школа – це простір життя дитини: тут вона не готується до життя, а повністю живе, і тому вся діяльність класного керівника вибудовується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя.

    Емоційними й переконливими були виступи класних керівників Н.Б.Голоти, А.М.Карпенко, О.В.Мисліцкої, Т.В.Коваль, І.І.Кіт які поділилися досвідом використання методів, форм, засобів виховання успішної особистості учнів.

    Тетяна Володимирівна Коваль – класний керівник 2-В класу, ознайомила присутніх з власним досвідом творчого підходу до виховання учнів , який є передумовою успішного формування особистості молодшого школяра. Виступаюча переконана, що саме від класних керівників, від їх уміння, майстерності, мистецтва та мудрості залежить життя,здоров’я, розум, характер, воля, інтелектуальне обличчя, місце та роль у житті, щастя наших вихованців.

    Наталя Борисівна Голота (класний керівник 8-А класу) поділилася власним досвідом плідної систематичної виховної роботи з учнями свого класу та про проведення загальношкільних заходів, акцій «Ні!Війні», «Шевченко у житті дітей»,«Бережіть собори душ своїх!».

    Ірина Іванівна Кіт (класний керівник 3-В класу) у своєму виступі зазначила, що класний керівник , педагог, — це особа, яка за дорученням народу має повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства — душі, розуму, почуттів дітей, підлітків і юнаків. Перед ним, з одного боку, моральні цінності, створені, вистраждані протягом століть, з другого — багатство народу, його майбутнє, його надія — молоде покоління, тому ми творимо найбільше багатство суспільства —особистість.

    На закінчення педагогічної ради учительський колектив зробив висновок, що вся діяльність та творчість , професіоналізм класних керівників цілком присвячена вихованню справжньої людини, високоморальної особистості, громадянина своєї країни, захисника Батьківщини. Класний керівник, педагог, який здійснює процес виховання, сам має бути справжнім громадянином, особистістю з високою національною самосвідомістю, чуйною, доброю людиною, яка з повагою і любов’ю ставиться до навколишнього світу.



    06.11.2014 | Aдмін

    Вернутись назад
Управління освіти і науки Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації Вінницька академія безперервної освіти 
ТИВРІВСЬКИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ