Новини

Осінні мандри

Осінь... Вона полонить серце тихою казкою і викликає бажання поїхати у далеку мандрівку. Туди, де стрункі смереки, дивовижне, прозоре, цілюще повітря, незабутні панорами.

Скориставшись  гарною нагодою, педагогічний колектив навчально-виховного комплексу вирушив у подорож на Гуцульщину. Милуючись по-справжньому особливими краєвидами, ми проїжджали багато карпатських сіл, зупинялися в славному місті Яремче, де відвідали ринок та насолоджувались красою водоспаду Пробій.

Далі ми побували в музеї Івана Франка, що знаходиться в центрі гуцульського краю - у Криворівні. Екскурсія тривала не зовсім довго, проте була цікавою не лише для вчителів української літератури.

У Верховині, де все навколо також починає вбиратися в теплі жовтогарячі кольори, ми відвідали будинок-музей фільму "Тіні забутих предків", у якому під час зйомок мешкав режисер Сергій Параджанов.

Завершився наш перший день відпочинку не менш цікаво. Увечері на нас чекали доброзичливі господарі колиби, де ми спробували різноманітні смачні страви карпатської кухні. Гуцульські вечорниці, що проводилися під час нашого частування, вразили своєю колоритністю, автентичними піснями та танцями, жартівливими коломийками.

Наступного ранку колективом вирушили на екскурсію до хати-стаї, де господиня розповіла про традиційне домашнє сироваріння і де ми на власні очі побачили процес приготування бринзи.

Знайомство з гуцульськими традиціями та побутом ми продовжили в невеликій дерев‘яній хатині - музеї гуцульської магії, де зібрано чимало атрибутів карпатських знахарів та мольфарів.

Залишали столицю Гуцульщини, знову споглядаючи нескінченні простори карпатської природи, де все навкруги бавиться по-осінньому лагідними променнями сонця.

Мандрівка продовжилася в місті Чернівці, де на зміну барвистим осіннім пейзажам постала історична пам‘ятка, нещодавно занесена до списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО, - колишня Резиденція православних митрополитів Буковини, нині ж Національний університет імені Юрія Федьковича.

Сповнені гарними враженнями від мандрівки, новими приємними емоціями, ми повернулися додому.

02.10.2017 | Aдмін

Вернутись назад
Управління освіти і науки Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації Вінницька академія безперервної освіти