Неділя 6 Квітня 2025 г. 14:20:42

Новини

    Соціалізація учнів в умовах навчально-виховного середовища

    2 листопада 2017 року в навчально-виховному комплексі відбулося засідання педагогічної ради, на якому були розглянуті питання соціалізації та адаптації учнів у соціальному середовищі.



         В.А.Балинська, заступник директора з виховної роботи, у своєму виступі зазначила, що процес соціалізації характеризується такими ознаками як періодичність та динамічність протікання. Найбільш важливим періодом соціалізації є шкільний вік, коли дитина не лише набуває знання, формує власний світогляд, але й отримує навички самоконтролю, взаємодії з колективом, уміння вирішувати складні життєві ситуації. Саме у навчально-виховному процесі відбувається розвиток усіх складових самовдосконалення особистості, у першу чергу потреби у самоствердженні та самореалізації, що є невід’ємною частиною соціального становлення сучасної людини.

         Соціальний педагог навчально-виховного комплексу О.М Кришталь познайомила  педагогів  з психолого-педагогічним супроводом процесу соціалізації та адаптації учнів, провела  «Дослідження  стереотипів сприйняття успішного учня».

         О.А.Чорна, класний керівник 1-А класу,  поділилася досвідом з колегами щодо створення  психолого-педагогічних умов соціалізації та адаптації першокласників до шкільного життя. Оксана Анатоліївна переконана, що допомога учням-першокласникам адаптуватися в шкільному середовищі є одним із головних завдань у роботі класного керівника та шкільної соціально-психологічної служби.

          Класний керівник 3-В класу Т.В.Ясінська поділилася досвідом використання інтерактивних  виховних методів, які допомагають вирішувати завдання соціалізації учнів її класу, а саме: тематичне малювання, дискусії, мозкові штурми, обговорення проблемних ситуацій, робота в групах, парах, анкетування, ситуаційне моделювання. На завершення  класний керівник  процитувала слова видатного педагога В.Сухомлинського (із листа до дочки): «Моє завітне бажання - передати тобі ту життєву мудрість, яку називають умінням жити». Цього прагне і педагог у своїй роботі з учнями.

         О.І.Коваль, керівник гуртка козацько-лицарського виховання «Джура», учитель історії та правознавства, переконаний в тому, що виховати людину-патріота – пріоритетна складова процесу соціалізації особистості. Олександр Іванович поділився досвідом  роботи з виховання  в учнів патріотизму:  до 100-річчя Української революції досліджено життєвий  шлях нашого земляка – учасника бою під Крутами Демида Бурка, підпоручика-капелана УГА Володимира  Ванчицького (похований у м.Гнівань), Миколи Леонтовича (як державного діяча), повстанських отаманів рідного краю, тощо. Свій виступ О.І.Коваль закінчив  словами В.О.Сухомлинського: «Достатньо виховати одне покоління, щоб бути спокійним за наступні».

        О.Б.Демчук, заступник директора з виховної роботи, надала інформацію  про превентивне виховання як складову успішної соціальної адаптації дітей та учнівської молоді.

        І.К.Бондарчук, директор навчально-виховного комплексу, виступила з питанням  введення в дію (28 вересня 2017року)  нового Закону України «Про освіту» та  зупинилась на роз’ясненні механізмів окремих положень Закону, а саме: термінологічних змінах, переоформленні  установчих документів закладів освіти, прозорості та інформаційній  відкритість закладів освіти, системі забезпечення якості освіти, доступу до освіти дітей з особливими освітніми потребами, ліцензуванні освітньої діяльності закладів освіти, атестації закладів освіти, управлінні закладами освіти, обранні керівника закладу загальної середньої, призначенні працівників закладів загальної  середньої освіти та інших питаннях. На завершення виступу директора навчально-виховного комплексу були  прийняті відповідні рішення.

     

     

     

     

     

     



    05.11.2017 | Aдмін

    Вернутись назад
Управління освіти і науки Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації Вінницька академія безперервної освіти 
ТИВРІВСЬКИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ