Новини

    Інтегроване навчання - шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу

    06.12.2017 року в НВК «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №2» м.Гнівані відбулося  засідання  районної школи молодого вчителя для учителів початкових класів з теми «Інтегроване навчання  - шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу».

     



    Заступник директора з навчально-виховної роботи Бабійчук Т.В. ознайомила гостей з роботою початкової школи НВК.

    Молодим педагогам було запропоновано стати учасниками  інтегрованого  навчального дня на тему «Моя Україна».  Інтегровані уроки можна здійснювати між різними навчальними дисциплінами, навіть такими, які, на перший погляд, здаються несумісними.

    З інтерактивною лекцією «Інтегроване навчання – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу» перед присутніми виступила Ситнік Л.С.

    Ранкові зустрічі : знайомство з учнями 3-Б класу провела Мисечко А.А.

    Учителі початкових класів показали елементи уроків:

    -         - літературного читання «Калинка-згадка про добре серце. Г.Демченко «Калинка» (казка) ( Мисечко А.А.);

    -         - української мови «Народні символи України. Складання усного твору «Калина» за планом з елементами опису на основі власних спостережень» ( Оніщук Н.С.);

    -         - математики «Перевірка правильності виконання дій додавання та віднімання двоцифрових і трицифрових чисел. Розв'язування задач» ( Юрчишина Н.І.);

    -         - природознавства  «Охорона природи. Збережемо наш зелений земний дім» ( Поберецька О.В.);

     

     

    -         трудового навчання «Урок-проект. Створення колективного панно «Український віночок- оберіг» (Ясінська Т.В.).

    Молоді вчителі мали змогу переглянути виставку методичних та дидактичних матеріалів вчителів школи-гімназії.

    Підсумок роботи засідання районної школи молодого вчителя для учителів початкових класів провела методист районного відділу освіти  Павленко О.М.

     

    Застосування в навчальному процесі інтегрованих технологій та інтерактивних форм і методів навчання сприяє формуванню навичок і вмінь учнів, виробленню цінностей, створенню атмосфери співробітництва, активної взаємодії учнів. Це така організація навчального процесу, за якої неможлива неучасть учня в колективному процесі пізнання, співнавчання, взаємонавчання.

     

     

     

     

     



    07.12.2017 | Aдмін

    Вернутись назад
Управління освіти і науки Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації Вінницька академія безперервної освіти 
ТИВРІВСЬКИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ