Новини

    Як знайти своє місце в суспільстві?

    22-29 травня в рамках проекту департаменту освіти Вінницької обласної державної адміністрації вчителем історії НВК Савчуком А.А. було проведено серію тренінгів для учнів 10-х класів на тему: «Як знайти своє місце в суспільстві?».

     



    Мета тренінгу – розглянути основи взаємного толерантного життя в мультикультурному суспільстві та отримати навички роботи в команді. 

    У перший, вступний,  день тренінгу було окреслено напрямки роботи, укладено «контракт» та виконано тест «Комплексний інтелект». Тест дав учням змогу визначити, який тип інтелекту в них переважає та яким чином вони схильні пізнавати світ: через логіку, слова, рухи, дотики чи емоції та почуття.

    На другий тренінговий день було проведено гру «Вежа». Учнів було поділено на групи по 5 чоловік. Члени команди отримали пропозицію за власним бажанням виконати одну з ролей: командира групи, «будівельника» вежі чи спостерігача. Після цього «будівельникам» зав’язали очі й озвучили завдання: під керівництвом командира збудувати з брусків якнайвищу вежу за 15 хвилин. Під час гри та її аналізу учні отримали розуміння роботи в команді та навички взаємодії в групі. Особливе значення має і самоаналіз, який учасники роблять після вправи. 27 травня вправу було повторено на нараді педагогічного колективу НВК.

    У той же день було проведено анкетування на визначення ролі в колективі. Заповнивши анкету, учні дізнались, яка з ролей (організатор, лідер, новатор, контактна особа, член команди, людина дії, суддя чи перфекціоніст) найбільше відповідає їх характеру і прагненням. Результати анкети було підсумовано разом із аналізом гри «Вежа» та застосовано у наступний тренінговий день.

    Третій день тренінгу було присвячено вправі «Міст». Відповідно до легенди, клас було поділено на дві групи: «інженери» й «аборигени». «Інженери» повинні були розробити проект моста з картону й паперу, після чого – навчити «аборигенів» будувати мости. Вправа учить знаходити спільну мову як всередині своєї групи, так і з членами інших груп, адже «інженери» отримали інструкцію стосовно побудови мосту, в інструкції «аборигенів» основний акцент було здійснено на власних культурних традиціях. Крім того, під час вправи дуже яскраво виділяються особисті якості та схильності до певних командних ролей. Важливим елементом є і обговорення вправи, коли учасники діляться власними емоціями та спостереженнями.

    Заключний день тренінгу відбудеться в середу, 29 травня. Учні обміняються власним емоційним досвідом та підіб’ють підсумки.

     

     

     

     



    28.05.2019 | Aдмін

    Вернутись назад
Управління освіти і науки Департаменту гуманітарної політики Вінницької обласної державної адміністрації Вінницька академія безперервної освіти 
ТИВРІВСЬКИЙ ВІДДІЛ ОСВІТИ