МК учителів іноземних мов
29 жовтня вчителі англійської та німецької мови ліцею №2  Гніванської міської ради зібралися на чергове засідання методичної комісії. 
 Тема засідання : « Іноземна мова – простір можливостей і розвитку» 
 -	Опрацювали статтю  «Гейміфікація в навчанні: як англійська перетворюється на гру». Поділилися ідеями як це працює на уроці, як мотивує учнів та обговорили  переваги й недоліки .(Спікер : Бзовська А.В.)
 -	«Граматика без нудьги: креативні стратегії навчання у 6 класі» (Спікер: Паламарчук Л.А.)
 Ознайомилися з креативними підходами до вивчення граматики, отримали  короткі та дієві поради, які допоможуть учням асоціативно запам'ятовувати правила, перетворюючи навчання на захопливий процес. 
 -	Спробували дати відповіді на запитання:  « Штучний інтелект на уроці іноземної мови : помічник чи виклик?» Так, це не просто помічник,  це як чарівна паличка для вчителя  . Тож вчилися   створювати  тести, вікторини, пазли для учнів початкової школи за допомогою  ШІ у Wordwall.
 -	Проаналізували участь учнів ліцею в І етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської та німецької мови. Обговорили подальші форми і методи роботи з обдарованими учнями , які сприяють підвищенню інтересу до вивчення іноземних мов.
Радіодиктант
 Учителі ліцею №2 Гніванської міської ради з натхненням долучилися до написання Всеукраїнського радіодиктанту національної єдності 


   У цей день ми не просто перевіряємо грамотність — ми єднаємося навколо рідного слова, яке звучить у серці кожного українця 

Це — наш спільний символ любові до мови, до Батьківщини, до України!
    Пишаймося тим, що ми — частина цієї мовної єдності! 


 
 
 
  
  День української писемності та мови
До Дня української писемності та мови у 2-А кл. (кл.керівник Кіт І.І.) ліцею#2 відбувся Квест "Детективи писемності". На кожній зупинці діти отримували завдання від Шерлока Холмса і виконавши їх, розшифрували послання Нестора Літописця.
 У 8-А класі (В.В. Казюк) проведено відкрите коло спілкування на тему «Слова, що лікують», метою якого стало усвідомлення сили слова, його впливу на емоційний стан людини та взаємини між людьми.Учні зачитували цитати відомих українських діячів — письменників, поетів, філософів, громадських діячів — про силу доброго слова, любов, віру та людяність. Ці вислови стали основою для подальшого обговорення, надихнули учасників на роздуми про значення мови у нашому житті.
  
 Здобувачі освіти 5-В класу до Дня української писемності та мови влаштували дискусію "Чому важливо розмовляти українською?". В процесі дискусії спробували викласти думки на папері, оформивши есе " Мій мовний обов'язок".
  
 Здобувачі освіти 7- Б класу( учитель української мови Бегус О.Я) переглянули презентацію про Преподобного Нестора Літописця,чия праця поклала початок писемній історії України та про українських письменників,хто  століттями боронив,плекав та розвивав наше Слово,незважаючи на заборони та утиски.Учні у цікавій формі перевірили та поглибили свої знання у інтелектуальній грі - змаганні " Мовознавчий батл".
   
   
 Наша гордість!
 
 Відбувся І етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з географії!
   
 І місце – Гур’янова Василина

 ІІ місце – Романенко Анна, Шевчук Аліна

 ІІІ місце – Луценко Яна
  Керівник – Чернова Ганна Василівна.   
  
 ІІІ місце - Чернов Максим, учень 8-В класу.
 Керівник - Ткачук М.В.
 ІІІ місце - Крилова Крістіна, учениця 11-А класу
 Керівник Добачевська М.П.
 ІІІ місце - Бушинська Альона, учениця 9-Б класу.
  
  Тиждень української мови та літератури
Для здобувачів  освіти 4-Б класу ліцею №2 Гніванської міської ради проведено тематичний урок "Генетичний код нації».  Діти міркували про право кожного розмовляти рідною мовою у своїй країні, про розмаїття та багатомовність світу. Провели мовознавчі перегони «Неймовірна круговерть», виконали творче завдання "Майстер слова ", склали намисто "Мова моя калинова". Ставлення до рідної мови, її знання є свідченням національної свідомості і рівня культури народу. Тож вивчаймо та плекаймо рідну мову!
 Урок української літератури перетворився на затишну і натхненну зустріч у форматі " Літературна кав'ярня". Здобувачі освіти 7-Б класу( учитель української мови та літератури Бегус О.Я.) поринули у світ поезії.Семикласники слухали осінню мелодію  та виконували завдання  з літературного меню: читали вірші про осінь,підбирали рими до поезії,доповнювали вірші художніми засобами,готували  смачну каву та частувалися смаколиками.
 У клубі «Freedom» відбулося навчальне засідання, яке об’єднало активних і допитливих учнів, готових розвивати свої навички публічного виступу та критичного мислення. Під час заняття І.О.Кудирко ознайомила учасників із оксфордською системою дебатів, розповіла про основні правила та структуру виступів. Учні вчилися формулювати тезу, добирати аргументи та підтверджувати їх фактами, активно обговорювали приклади й тренувалися працювати в команді.
 Захід відбувся в рамках Тижня української мови та літератури. Це додало засіданню особливої атмосфери — адже саме майстерність слова та вміння переконувати є невід’ємними складовими культури спілкування. Дебатний клуб «Freedom»  запрошує всіх охочих приєднуватися до наступних зустрічей і розвивати своє вміння говорити, слухати та мислити критично!
   На уроці української мови ( учитель Бегус О.Я.)  здобувачі освіти 5- А класу під час вивчення теми " Застарілі слова" досліджували архаїзми в шкільному краєзнавчому музеї .Учитель історії Коваль О.І.провів цікаву екскурсію " Мовна історія експонатів". У результаті екскурсії учні продовжили роботу над захопливим і пізнавальним  проєктом створення  "Словника  архаїзмів краю".
    У ліцеї розквітла справжня осіння краса  — відкрилася виставка «Осіння мелодія хризантем». Кожна квітка — мов слово рідної мови: ніжна, щира, мелодійна. Дякуємо всім, хто творить цю барвисту казку осені!
 — відкрилася виставка «Осіння мелодія хризантем». Кожна квітка — мов слово рідної мови: ніжна, щира, мелодійна. Дякуємо всім, хто творить цю барвисту казку осені! 

 
  
Правильне харчування — запорука здоров’я!
Учні 6-А класу під керівництвом Маркітан К.В взяли участь у пізнавальному занятті, присвяченому темі здорового харчування. Діти працювали в групах, знайомилися з корисними продуктами та створювали власні “тарілки здорового харчування”. Під час роботи вони закріпили знання про важливість овочів, фруктів, молочних продуктів, м’яса, риби, круп та горіхів у щоденному раціоні. Такі заняття допомагають виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я з раннього віку.
 
  
  
  
Всього новин: 2172