Новини
Перша домедична допомога
Згідно графіка проведення Тижня безпеки життєдіяльності для учнів 9-Б класу( класний керівник А.В.Омельянова) ліцею № 2 Гніванської міської ради було проведено тренінг "Перша домедична допомога". Учні мали змогу практично провести реанімаційні заходи щодо надання домедичної допомоги потерпілому .
Убезпеч своє життя
З метою проведення профілактичної роботи серед учасників освітнього процесу щодо дотримання правил безпечної поведінки, формування вміння прогнозувати небезпечні ситуації , прищеплення навичок обережної поведінки в надзвичайних ситуаціях у ліцеї №2 Гніванської міської ради розпочався Тиждень з безпеки життєдіяльності. Для учнів 7-А класу ( класний керівник М.В.Ткачук) було проведено заняття- тренінг « Убезпеч своє життя».
Ідеї фарбування крашанок
З метою ознайомлення учнів із народними звичаями, традиціями, із символікою знаків на писанках; розвитку прагнення до відродження національної культури, напередодні Великодня здобувачі освіти під час уроків трудового навчання та образотворчого мистецтва ознайомлювалися з різними ідеями фарбування та прикрашання великодніх яєць. Завданням тематичного уроку було обрати найцікавішу ідею, а її результат презентувати у своїх світлинах.
Переможна марка України
З 16 лютого до 18 березня 2023 року у Вінницькому обласному центрі туризму, спорту, краєзнавства та екскурсій тривав патріотичний флешмоб «Переможна марка України» приурочений до річниці початку повномасштабної війни росії проти України. У флешмобі брали участь діти з різних куточків області.
Засідання педагогічної ради
У ліцеї N2 Гніванської міської ради відбулося засідання педагогічної ради. Педагоги обговорювали питання національно-патріотичного виховання як основи формування громадянської свідомості здобувачів освіти.
Можливості обмежені, таланти безмежні. Інноваційні технології в інклюзивному навчанні
У ліцеї №2 Гніванської міської ради, відбулося засідання вчителів та асистентів учителів інклюзивного навчання на тему "Можливості обмежені, таланти безмежні. Інноваційні технології в інклюзивному навчанні".