Новини
Гімназіада
Спортивна команда ліцею №2 Гніванської міської ради (склад: Пастухова С. (6-В), Трач І. (6-В), Моспанюк А. (8-А), Бріцова А. (10-А) зайняла ІІ місце у Гімназіаді з шахів. Цінуємо вашу спортивну майстерність, інтелектуальність, витримку і прагнення до перемоги. Щиро бажаємо наснаги, бадьорого духу, швидкої думки та нових перемог!
Україна - понад усе!
Нещодавно профспілчани ліцею №2 Гніванської міської ради у рамках проєкту «Україна понад усе» відвідали чарівні осінні куточки Карпат. Побували на екскурсії «Карпатським трамваєм», насолодилися краєвидами Буковеля, відвідали музей етнографії та побуту. І просто перезавантажили душу і серце. Дякуємо нашим ЗСУ за можливість отримати неймовірні емоції! З вірою в ПЕРЕМОГУ!!!
Радіодиктант національної єдності
Учасники освітнього процесу ліцею №2 Гніванської міської ради долучились до написання ХХІІІ Радіодиктанту національної єдності.
Подільський зоопарк
Вивчаючи зоологію , важливим для учнів є безпосереднє знайомство з тваринами. Їх будова, раціон харчування, умови утримання - це далеко не все, що учні побачили в Подільському зоопарку м. Вінниця. Учні 7-А класу ліцею №2 Гніванської міської ради (класний керівник Чернова Г.В.) здійснили подорож до зоопарку. Девізом класу завжди є "Подорожуй і пізнавай". Дякуємо ЗСУ за можливість робити дітей щасливими!
Лицарська подорож
26 жовтня учні 4-Б кл. (кл.керівник Кіт І.І.) та 6-В кл. (кл.керівник Кудирко О.В.) відвідали Центр ремесел та прийняли участь у костюмованій програмі "Король Артур та лицарі круглого столу", після чого відбулась церемонія посвяти в лицарі.
"Створи себе сам: методи самопізнання та форми саморозвитку"
26 жовтня в ліцеї № 2 Гніванської міської ради відбулося засідання методичної комісії вчителів природничої освітньої галузі та ділова гра "Створи себе сам: методи самопізнання та форми саморозвитку".
Учителі різних методичних комісій поділилися своїм досвідом, виконали ряд вправ "Крок до успіху ", "Оплески", розглянули питання використання інноваційних методів при вивченні природничих дисциплін (Химич Т.І.), розвитку критичного мислення учнів (Брик В.П.), подолання синдрому емоційного вигорання вчителів (Подудало Т.П.), навчання на Дія. Цифрова освіта з метою саморозвитку (Ткачук М.В.), практичні рекомендації від психолога (Кришталь О.М.) тощо.